Asessio or Exammy?

Knobi, Quix sau Exammy au fost doar câteva dintre numele pe care Asessio le-ar fi putut avea. Dar cea mai complexă soluție românească de testare academică și-a găsit numele care i se potrivește cel mai bine. Între timp, i-am creat un logo și o strategie de comunicare prin care să poată rivaliza cu orice soluție internațională similară.


Client

Maguay


Brand

Asessio

Job

Branding/ Website/ Social media strategy


Objective

Creating a leader

Industry

Academic Platforms/ e-learning


Technologies

WordPress

Start date

2023


Stop date

Ongoing

What the Brand!

We start a revolution!

Asessio oferă cele mai detaliate funcționalități pentru evaluări academice, la standarde internaționale, neexistând la acest moment niciun competitor românesc de asemenea anvergură.


De aceea, în procesul de branding am avut în minte un mesaj ambițios: un lider este cel care dă tonul pentru excelență. Nu îmbunătățim, revoluționăm!

Rigiditatea nu înseamnă performanță. Dimpotrivă.



Unele bariere sunt imposibil de depășit fără tehnologie de ultimă oră. Orice evaluare tradițională se lovește de provocările clasice. Cu ajutorul tehnologiei, corectitudinea și acuratețea pot să meargă mână în mână cu relaxarea pe parcursul sesiunii. Numele ales este sugestiv pentru ceea ce Asessio își propune să facă: să cucerească mediul academic și să îl reconstruiască din temelii, păstrând însă valorile fundamentale.

The Challenge

Prima provocare a fost să găsim un nume. Am venit cu multe propuneri (unele mai bune, altele mai....amuzante), prin brainstorming, și le-am validat pe cele mai bune printr-un chestionar. Provocarea a doua: Să depășim rigiditatea asociată cu mediul academic tradițional și să îi oferim acestei soluții de testare o identitate fresh, modernă, care să inspire tuturor dorința de reinventare.


Acest obiectiv se reflectă în fiecare element, de la nume, la logo. Spre exemplu, muntele din logo sugerează provocările actuale ale procesului de evaluare, dar si ambiția de a depăși bariere și călătoria către atingerea succesului. 

Cool interfaces are

cool again

Provocările mari se depășesc mai ușor cu o atitudine relaxată. De aceea, am optat pentru un look and feel nu doar modern, ci și aerisit și reconfortant. Credem că o aplicație adresată celor mai complexe și riguroase teste academice poate arăta mai cool ca multe aplicații utilizate just for fun.


Cu o interfață simplu de utilizat, platforma permite orice tip de testare, cu orice tip de item, pentru că sofisticat și simplu sunt concepte care se împletesc de minune.

Albastrul electric, folosit și în logo, contribuie la un look fresh și inspiră dorința de reinventare, de transformare în realitate a visurilor și ambițiilor mărețe.

Web pressence is precise

Ca look & feel, site-ul de prezentare Asessio urmărește să transmită același mesaj: că realizarea unor obiective mari poate fi fluidă cu ajutorul tehnologiei.


Simplitatea relaxantă și efortul nu se exclud, fiecare își are rolul și locul în procesul educațional.

Pentru ca fiecare să găsească rapid ceea ce caută, am gândit site-ul de prezentare având în centru cele 3 categorii de public țintă: profesori, management universitar și studenți.

Keep it short.. and complex

Un Homepage ușor de navigat e esențial pentru orice site.

Cu atât mai mult, acest lucru capătă importanță atunci când avem mai multe categorii de public țintă, deoarece aglomerarea informației poate îndepărta vizitatorii.


Fiecare public are obiective și, de nu, curiozități specifice și, cel mai probabil, puțin de pierdut printre informații inutile pentru el.

Am creat colecții speciale, prin care fiecare categorie de persoane să ajungă, cu doar un click, la detaliile potrivite.

Pe lângă prezentarea funcționalităților și a interfeței în funcție de nevoile specifice, fiecare categorie poate vedea beneficii adresate lui și testimoniale care îi sunt de interes.


Nu puteam uita de opțiunea de abonare la newsletter. Newsletterele vor fi personalizate, ca și în alte cazuri, prin Black Reports, rapoartele create chiar de noi pentru a colecta datele cele mai interesante pentru fiecare client.

Date la care nu poți avea acces prin niciun alt tool public. Nu, nu le găsești în Google! 🙂

Our tools are made for walking [reporting]

O interfață simplă și modernă e cea mai bună alegere pentru o soluție care se adresează unui public atât de larg și de complex. Fără simplitatea, soluția nu ar putea niciodată să ajungă să fie adoptată la nivel național, așa cum își propune. Pentru studenți, cadre universitare și studenți, depășirea reticenței depinde, în mare măsură, de ușurința de a trece de la un sistem tradițional de evaluare la unul digital. Compexitatea unei astfel de platforme și ambiția soluției rămân, în pofida acestei simplități, evidente, fiind subliniate nu doar de funcționalități, ci și de elemente vizuale alese.

Când, cum și în ce scop este platforma accesată de fiecare categorie de utilizatori în parte? Ce nevoi le sunt îndeplinite și ce ar putea fi îmbunătăți? Black reports permit cel mai detaliat acces posibil la cea mai valoroasă resursă a erei digitale: informația.

Departments and team

Lucrăm împreună, punând laolaltă abilitățile echipei de Software Depeloment cu cele ale echipei de Digital Marketing. Totușii, oamenii care au stat în prima linie, merită mulțumiri.

Departments

Branding

Website dev

Ux and Design

Team

Branding Strategy // Andra Oprescu

Branding & Creative strategy// Bogdan Vartolomei

Design // Sebastian Iacoboni

Tools Used

Black Reports

Similar web

Adobe Creative Suite

Partners & Special Thanks

Asessio Team

Maguay Romania