În peisajul actual al marketingului, brandurile sunt prinse într-un echilibru delicat: să mențină un branding coerent și să îmbrățișeze, totodată, creativitatea nelimitată și tendințele virale.
Industria mobilei din România a fost, tradițional, un sector cu performanțe notabile, contribuind semnificativ la exporturi și la economia României
Vânzarea de locuințe în 2025: marketing, scandal, necesități
Încrederea este esențială atunci când cumperi o locuință. Nu cumperi o pereche de pantofi pe care, dacă nu ți se potrivește, o returnezi.. Este o decizie care îți marchează deceniile următoare.
Cum pot parteneriatele strategice să transforme marketingul
O agenție imobiliară și un producător de mobilă, o librărie și un cabinet stomatologic - sunt doar câteva parteneriate posibile, care ne fac să ne simțim inspirați.
Rezultate 2024 și planurile de extindere
Este un moment care ne face să privim cu mândrie în urmă și cu entuziasm spre viitor. Nu o să mințim că nu am visat niciodată să ajungem aici, pentru că am visat mereu la acest moment, chiar din primul an de activitate, când afacerile nu depășeau cu mult 25.000 de lei.
Meta vrea exprimare liberă. People pleasing sau business strategy?
Meta anunta un pariu de business riscant: să lase oamenii să spună ce vor. Amenințată de o concurență în creștere, compania decide să copieze modelul platformei X, într-un efort de a recâștiga utilizatorii pierduți.
TikTok ca armă electorală: M16 sau sabie cu două tăișuri?
Tendințe și oportunități pe piața imobilară din Emiratele Arabe Unite